Vozy Cadillac V-Series.R nasazené týmem Jota byly v kvalifikacích – například v Le Mans – již několikrát velmi silné. Ale jen tam. V brazilské 6hodinovce WEC se jim podařilo potvrdit takový výkon i v závodě. Sestavy Lynn-Nato-Stevens a Button-Bourdais-Bamber slavily dvojnásobné vítězství pro americkou značku.
Začátkem závodu to vypadalo, že Cadillac předvedl znovu jen svou „tréninkovou show“. Špičku totiž převzal Julien Andlauer na Penske Porsche a celý svůj stint první místo držel. Vozy Cadillac tentokrát ale nepolevily a po druhé zastávce v boxech se ve vedení usadila posádka Lynn, Nato, Stevens před hvězdným sesterským vozem s Buttonem, Bourdaisem a Bamberem v kokpitu. První jmenovaná posádka byla zjevně rychlejší a k vnitro týmovým třenicím (které vozy týmu Jota již také bolestivě předvedly) nedošlo.

Posádku #12 nedokázala ve vítězném tahu zastavit ani penalizace jednoho průjezdu boxy. Dva a půl roku po debutu tohoto výrobce ve WEC to znamenalo jeho první triumf – samozřejmě zvýhodněný pravidlem BoP, dle kterého směl tým Jota vozy vyslat na trať Interlagos s mnohem výhodnějším poměrem výkon-váha než konkurence.

Podobně zvýhodněné vozy Porsche dojely na pozicích 3 a 4, za nimi skončilo BMW Rasta, Wittmanna a van der Lindeho. A dominátoři z Le Mans, Ferrari? BoPem znevýhodněné italské 499P neměly s bojem o vítězství co dělat. Vítězi z la Sarthe Kubica, Ye s Hansonem dojeli jako nejlepší z maranellského tria na 8. místě. Vůz Pier Guidiho, Calada a Giovinazziho skončil po penalizaci jen 11. a rudá raketa Fuoca, Moliny a Nielsena po ztrátě zadní části karosérie jen 12.
Ilustrační foto: Standa Hylán