Fotostory: F4 CEZ Championship v Mostě

Červencový Racing Jornal Speed Fest splnil ohledně formule 4 vše, co si
fandové mohli slibovat. Silně a početně obsazené mezinárodní pole, dobré
výsledky domácích jezdců a výborné počasí. Kolem F4 se v Mostě dělo
tohle…

Nelze jinak, než začít dominátorem letošní sezony, Ginem Trappou. „Příští rok pojedu buď F-Regional nebo Eurocup3“, prozradil mi Argentinec, který si z Mostu vezl dva zlaté poháry.
Trappu trápil ve třetím závodě pochroumaný nos vozu.
Nejsilnější z domácích pilotů, Max Karhan byl po každém ze závodů na stupínku vítězů, česká hymna se ale nahrála. Zde jede před Mimassim a Herrerou.
Pro Mexičana Javiera Herreru znamenal třetí mostecký závod nejen první umístění mezi prvními třemi – ale také první triumf!
Husto v šikane: František Němec před Schranzem, Herrerou a Mimassim. Silne zlepšený Čech bodoval 7. a 8. místem a v neděli dokonce vedl závod.
Výborný David Gorčica bodoval jako 9. a 7., …
…v neděli ho ale zastavila srážka s Dánem Waltherem.
„Nepotřebujeme slunečník. Stín dělám holce já,“ smál se velmi urostlý Bruce Henni v neděli.
V Trappově stínu bojovali další Jenzerovy jezdci tentokrát velmi disciplinovaně: Cortes před Karhanem a Herrerou.
„Debutoval na stará kolena“ v F4: specialista mostecké trati, Tomáš Chabr. „Vlatní F-trojku teprve dodělávám a zde se naskytla příležitost u týmu JSM, tak proč ne?“ komentoval evergreen z nedalekého Chomutova.
Jedna z mnoha nehod víkendu: takto zakončil kvalifikaci Švýcar Andreas Le Blo…
Nabídnutá show by jistě zasloužila mnohem více diváků…
Tlačenice sekundy po startu: Walther (7) s Paatz (188) hledají skulinu mezi Henni (26) a Chabrem (65).
Mezinárodní pole F4: Rakušan Schranz před Maďarem Gasparem, Němkou Henni a Čechem Gorčicou
Hady Mimassi se do Mostu přijel podívat až z Kanady. V celkové tabulce je výborný šestý.
Měli málo času pro zajímavisti okolí: Němec, Lo Bue a Walther pod hradem Hněvín.
A teď se naučíme tiskovou konferenci: Karhan, Herrera a Schranz v neděli.
Šestinu startovního pole tvoří děvčata Sabaj, Paatz a Henni. Kde ale je podpora a propagace ze strany FIA…?

Foto: Roman Klemm